satt helt ok

hejhej!

har inget vettigt att säga förutom att det var friendsdag och badhuset idag!

simmade 8 längder, kom trea. inte för att det var någon tävling, men kände mig lite stolt ändå, för att vara den första tjejen som kom i "mål". blev att bada i vågorna en gång, sedan en dusch med mycket skratt!

haha frida är för rolig! det var två kineser i duschrummet, och frida började prata på låtsas kinesiska nä vi gick ut därifrån. utanför står en kinisisk man och börjar skratta! hahah. så kul! så hämtade våra saker som vi låst in i samma skåp och gick med raska steg och bytte om!

efter badhuset drog jag och maria till bussen, men innan det så köpte vi varsin sockermunk på torget. så gott var det! så satt och mumsade på det på bussen! oturligt nog tappade jag min munk, så att den gick av och landade på sätet jag satt på. men åt glatt upp den ändå. kan ju inte ha vart värre än att en fullgubbe har spillt öl och kissat på sätet liksom. men vadå, lite skit rensar magen, right?

idag på träningen så fick jag ÄNTLIGEN min overall! har väntat i flera år på den, så idag fick jag den! så glad! efter träningen blev det även grill med korv och hamburgare för föreningen. tjaaa, för the girls iallafall.

nu har jag skypat och ska hoppa in i duschen. blir en snabb dusch, eller ah, måste få ut det äckliga kloret som är i håret. men det blir 4 gången jag duschar idag, så får bli en ganska snabb dusch iallafall. plus att big brother börjar om 10 minuter!

avslutar detta inlägg med att säga...hejdå, tjingeling, adjös!





 =        
satt helt ok


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0