Amanda Mänty

 
"grattis gulleplutt.
du luktar alltid prutt.

trots det så tycker jag om dej
du är min favorit tjej
...
Imorgon kör vi som aldrig förr
så fort vi kommer ut från våran dörr

God jul och gott nytt år
grattis som fan, för du fyller ju 18år

Pusspuss min kissemiss ♥" - var meddelandet jag skrev till dig, min fina vän.

Trots att det bara är drygt ett år vi känt varandra, så är du en del av mitt liv. det faktiskt är så.
Du är den skönaste av de skönaste, du är helt underbar!

Det skönaste var när du ringde mig, en dag i maj, och frågade om jag ville med dig till peace and love. Vi hade setts en gång, möjligtvist två, men det var det enda. Tillsammans åkte vi dit, och hade det så förbaskat kul. jag kan lova att det inte hade blivit samma sak utan dig. För en sak är ju säker, jag hade inte åkt dit utan dig.

Det är svårt att göra en text personlig, med tanke på att när man skriver om någon så blir det oftast att alla skriver samma sak. "jag älskar dig", "du är bäst", "ingen jag utan dig", ja, du förstår.

Jag kan nog inte heller göra texten personlig, men jag hoppas att du kan se denna text som personlig, för dig.

För mig är du en av de bästa och med dig har jag inte en tråkig stunnd. Det är så sjukt att vi bara kan sitta helt tysta, men ändå förså vad den andra tänker på. vad den andra menar.

Jag trodde inte att man kunde hitta en vän som speglade sig in i ens liv så bra, som du gör. jag är så otroligt lyckligt lottad som får vara en del av ditt liv.

tycker så mycket om dig, min sötpotatis.

hoppas din dag blir fantastisk och att vi i den kommande tiden kommer ha det lika skoj som vi redan haft.

många pussilipussar till dig, min stjärna.









du är så otroligt bra, vi är så otroligt bra.

grattis igen, världens bästa amanda ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0