Gamla tider

Tja!

långtråkig dag i skolan och likaså på jobbet. Blev något sålt, ja. Fast, blev något sålt för mig, nej.

Nu ligger jag och halvsover och funderar på att lägga mig redan nu. Är så förbannat trött nu för tiden. Måste vara mörkret som visar sig morgon och kväll. Känns som att vi lever under ständigt mörker dessa perioder på året. Är aldrig ljust, och det sörjer jag för.

Denna kväll fick en filt och ett stort glas oboy vara mina vänner. Projektpappret hälsade även på ett slag. Imorgon är den stora redovisningen, som är på hemlig plats, för hemligt folk. Jag tror dock att den kommer hålla hus i skolans aula, för klasskamraterna och de ynka, få, stackare som vill se detta. Plågsamt skulle jag tycka.

Innan jag avslutar detta inlägg, ska jag visa en bild, från 2008, när jag var i Paris med min mamma och bror för att hälsa på mina sysslingar (som är med på bilden).

Herregud så jag klädde mig! Ser ju ut som en **** nästan. Gud! Det var under min så kallade "jag-har-inte-hittat-mig-själv-än" period. Fjortis så det skriker om det.

Leggings, tröja som inte ens sträcker sig ner över rumpan, "klack"skor och höga strumpor under. Tyckte verkligen att jag var grymt snygg där. Eller ah, lekte snygg. Typ, ville vara "cool". Haha, skrattretande. Tur att man har växt ifrån dessa fasoner.



Kommentarer
Mamsen

Du var söööööt!!!!!! Du är alltid fin i mona ögon. Love you

2011-12-07 @ 09:03:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0