Klart!

Dammsuga, plocka undan, damma, skura, dammsuga igen. Allt detta har jag gjort denna morgon, och rummet är som nytt! Har nog ALDRIG haft det såhär städat!

Nyss vaknade bror min, så nu ska vi äta frukost. Sen ska vi ta oss ner på stan med mamma och kolla på de sista julklapparna.

Dan före doppardan är det idag. Så julfint har jag fått det!

Kan dock säga att det inte alls känna som jul imorgon. Jag har inte den där "julstämningen" som jag brukar ha. Då man är nervös när man lägger sig på kvällen den 23 och går och längtar tills man får öppna alla paket. Det kan ju dock vara för att jag blivit liiiite äldre ny också..

Min kusin Emma fyller föresten 20 år idag! Så ska åka till henne ikväll för att gratta henne! Grattis Emma!

Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning för en runda på stan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0