en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

tjingeling!

somnade 5 i natt. skulle övningsköra. gick sämst. la i ettan istället för trean.
värdelöst eller vad?
jo men typ.
så pappa fick köra hem.

pluggade lite, engelska. re-search.
är icke kul.
så svårt
ska kunna 15 viktiga personer/tillfällen i USA. typ boston tee party, rosa parks, osv.
kan några, men långt ifrån alla...

har även geografiprov, och alla oregelbundnaverb i engelskan till nästa vecka...

har kommit fram till att fram till vecka 19, så har vi 27 prov/inlämningar...

att gå på företagargymnasiet innebär ingen fritid. jo, men jag är glad!

ikväll åker jag till robin. nej, han kommer hit. eller, ja. först skulle jag till han, sen han till mig. nu är jag förvirrad...

nemen, tja. nu ska jag städa i mitt rum, och kanske ta en dusch. plugga ska jag med göra!

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0