i skolan

hejsvejs, är i skolan, tack!

jag har kramp i min handled!
körde vollyboll på idrotten, och jag var så bra (hehe) så jag fick serva 500 gånger i rad. bra va?
fast,  det gav ju onda konsikvenser. gör ju as ont!

men men. sitte med frida och amanda och gör geografi och engelska.
fridas ögon rinner för att hon är förkyld. lite roligt ;)

amanda är flitig och letar fakta om "boston tee party".

själv är jag bäst (som alltid, hehe) och gör geografiiii.

nu är det dags att vara en arbetsmyra igen.

ses på öppet hus, för de som kommer.

hejsvejs igen


såhär glad är jag, fassssst
jodå, frida och amanda är gr8.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0