Ödet

Åh! Jag hade en bra dröm, och tror ni inte att jag vaknar. Jo, Mathias verkligen smäller igen dörren när han skulle till skolan. Sjysst. Han gjorde det nog med flit bara för att han är avundsjuk på att jag är ledig idag!! Måste även berätta att igår, satte jag på chatroulette. Och kommer ni ihåg att jag skrev på min statusuppdatering på Facebook att det hände något cp, och han försvann? JAG TRÄFFADE HONOM IGEN!!! HUR SKUMT ÄR INTE DET LIKsOM!!! och han kom ihåg mig. Hehhe Det var kul! Awesome. Det måste vart ödet. Nu tror jag på ödet. Hej ödet Borde kanske försöka somna om? Eller ska man gå upp och kolla på vakna! Med the voice i en halvtimme? Får se hur det blir! Ikväll blir det träning, och sen ska jag även till robin där jag sover kvar. Ha en bra dag, det ska iallafall jag ha. Mitt looooooov har börjat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0