Paaaaanik

Hej fina människor! Hat inte bloggar på länge, som ni märkt, men skolan och träningen har tagit upp ALL min fritid. I måndags när jag kom till skolan böev jag skräckslagen, bara sådär, jag blev rädd, fick panik. Var i fridfullt tillstånd när jag gick med min kompanjon Amanda till skolan, men det döpt om så fort jag satt mina fötter på företagargymnasiets mark. "DAGS FÖR PROOOOV!!!" skrek klassen, "SNART ÄR DET PROV!!" jaha, tänkte jag. Kanske ett matte test, då vi har matte som första lektion, men icke. Företagsprov. Jippi! Jag och Amanda, och likaså sebbe, blev chockade Och dog nog ett tag. Hade vi pluggat! Nej - vi trodde nämligen att det var NÄSTA måndag. Så förvirrad, så besviken på mig själv, och nu även så stressad. Så istället för matte blev det att kolla igenom företag lite snabbt. Men Ne, det gick sämst. Fyyyfan. Omprov då, då man var 5 poäng ifrån ett g. Man ska inte vara nöjd med ett ig, men med tanke på att jag intr pluggat nått så, ja, jag är inte stolt över min insatts, men kan ju säga att jag trodde att det hade gått sämre... Hur som helst. Idag arbetade jag och min fina vän Frida administration. Helt okej gick det, gjorde även arbeten på projekt 2! Har precis kommit hem från träning, så nu blir det att duscha och ta något att äta! Fick dörrarna till huset idag, känns lite skönt att kunna stänga efter sig på toaletten och till sitt rum om man säger så! Imorgon fyller världens bästa pappa år! Älskar dig min underbar far, du är bäst <3 Ne, nu blir det mat och dusch innan jag lägger mig i sängen för att läsa kapitelvis i boken "trislan och isolde" som förövrigt är en fantastisk bok, fast...var ironisk...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0