Bad update

Dålig uppdatering, sämst uppdatering,jag vet. Nu har jag tagit på mig. Fick blunder par svarta cheep monday jeans, med en kort tröja, grå, med bruna mashester "fläckar" på axlar o armbågar! Nu ska jag äta frukost, en macka eller två, en blir det nog. Har så svårt med att äta frukost på vardagar... Aja, skola idag, träning efter plugget. Åh, kommer ni i håg den dära öåten, efter plugget. Hahah, kommer dock bara ihåg de där orden, men det är säkert en jättefin låt. Fast... Ne, men aa. Har väl inget att skriva. Gör bara inlägget onödigt kort med mina tråkiga tankar. Ha en härlig, kall, omysig vinterdag. Vill ha SOOoOoOoOoOoOMMAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0