Byggarebob slår till

Vaknade nyss av att telefonen ringde. Tänkte resa mig upp, men kan ju säga att det var kört. kan inte ens sträcka ut benen, så ligger som en missbildad köttbulle ungefär. Vet att ni hade velat sett det ... Idag ska jag Mathias och pappa åka till mamma och bygga en vägg, som ska bli mammas rum. Sen var det något mer vi skulle fixa som jag inte kommer ihåg, men det var något med dörrkarm och kök. Just det, ska ta bort dörrkarmen i köket! Nu ska jag försöka att resa mig upp, äta frukost och åka till mamma. Jag hade velat köra bil idag, men det alternativet är näst på som uteslutet. Känns ganska riskfyllt för allmänheten... Ne, få se om jag klarar detta... Detta kan bli mitt sista inlägg. Nee, i can make it! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0