en dag som denna

hej finfina människor!

hade inte tänkt skriva nåot speciellt idag, bara det att jag somnade 2 timmar när jag kom hem. skönt, men fasiken vad trött jag var när familjen skulle äta sen. sinnes! håll på att somna vid bordet. är nog inte så bra att sova middag när man snart är 18, har plugg att göra, och framför allt att det blir svårt att somna på kvällen. jag måste nog inse att jag inte är två år längre helt enkelt! är nog dock inte så svårt att somna, när man sett på världens sämsta film på svenskan. korpen flyger, som jag skrev i ett annat inlägg. filmen måste vara ett skämt. förstår inte. islänska, "tungur knivur" omg säger jag bara!

skönt dock att filmen är slut nu. inget mer "läskigt" ketchup blod och vrålskrik av en gammal gubbe som lider för att han håller på att dö av en sax i armen. så "brutalt" var det. verkligen brutalt, hemskt...

om 5 minuter börjar top model, vilket jag ska se. är inte alls många som kollar på det längre, men jag håller mig fast vid det programmet. tycker det är awesome att se flickorna göra det som de brinner för. så borde det vara för alla, satsa och bli det ni vill för guds skull.

slänger in lite bilder på härliga människor btw, kände att det var dags med lite bilder, så enjoy!










har jag inte för fina vänner? gulligullan coco som en gök, coco



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0