en helg från min ögonvinkel

hejsvejs!

handbollen, lite surt. de jobbade bra greaaaat, men vad hände. spanien var helt enkelt för bra.

hade träning i morse. var lite trött med tanke på att jag vaknade klockan 7 av hampus. men att vara barnvakt var helt okej. faktiskt. läste lejonkungen för hampus och sen kom även hedda in. så somnade de där. så söta. elin och jag fixade sedan datorn med internet och så. gick galant. var inne på chatroulette.no as always, typ. snackades med trevliga typer, men ja, min norska är inte på topp. den har blivit lite sämre på sistonde. ett skämt åtsido. jag har aldrig kunnat norksa, och kommer aldrig kunna. synd bara att klassen snart åker till norge. go johanna, go go go.

nu är pappa här, och fixar lite med dörrgrejs till huset. så vi åt nyss, hela familjen. är skönt att det är som det är. att mamma och pappa kan prata, skratta och vara glada mot varandra. känns  så bra. kunde inte vara bättre faktiskt. love u! blev god mat, lyyyyyx.

ikväll är det solsidan, me like. så blir att stänga av datan nu och packa för att åka till pappa.

hoppas ni hade en bra helg.

puss på er mina favoriter

en liten somrig bild, mysigt vaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0