gott o blandat. nytt år också

nu är det ju nytt år! kan ni tänka er, inte nå mer 2010. jag kommer, som alla år, skriva fel i början. kommer skriva 2010 på prov, i papper o på datan. men man lär sig ju med tiden som allt, man vänjer sig.

pappa har köpt en ny stor data som jag nu sitter vid. det är mys, men ovanligt att skriva på en data efter en månad vid iphonen typ. men men. som jag sa, man vänjer sig.

imrogon kommer rolle robin till mig. sen börjar även träningarna denna vecka. ute träningar, mys. sparka boll i snö! men det är faktiskt ganska kul. att alla är lika dåliga, ramlar runt, och alla bara skrattar. super ju!

nee, men skulle inte skriva något speciellt. hade ett kul nyår,  var hemma hos mig, jag elin och gabbe gjorde hasselbackspotatis och fläskfilé med sås och sallad. vi spelade "veckans värsta" och med andra ord. vi nördade även gitar hero/band hero. drog till stan, med buss som var proppfull. alla skrek, och en stackars kille spydde i papperskorgen som sitter i bussen. nyår är sig likt...

kom tillbaka, spelade mer och hade allmänt kul! min bästa nyårsafton hittills, absolut, inget snack om den saken!!
gick och lade oss klockan halv 7, och jag vaknade halv 9 och var jätte pigg!! började prata med min säng partner markus, viktor låg på golvet, och de andra i bäddsoffa och brorsans rum. jag började sjunga en låt jag kom på om lampan i taket! lät nog jätte vackert ;)

tack elin, gabbe, denise, markus, tobbe och viktor som gjorde min kväll!


har inga bilder på denna data eftersom den är ny. men ska nog ut o fota i veckan med min system kamera. så kommer bilder då. känns lite tråkigt med en blogg utan bilder. men har ju somsagt varit inne i iphonen. ska bli bättre nu. nya tider som sagt. vi ger denna tid nya möjligheter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0