greeekland

tjudellulluuu!!

om sisidär drygt en timme kommer söta människor hit. markus elin tobbe o denise vad jag vet. ska planera greklandsresan. Elin o Gabbe har hittat mycket fina boenden, minos. blir att kolla upp det och ha det mys som vi är väldigt bra på!

nu ska jag duscha, städa och göra mig iordning. sitter i morgonrock och det kanske inte är så bra om det kommer folk hit. hehe.

oj, det snöar ute såg jag nu när jag kollade ut genom köksfönstert. personligen tycker jag att snön kan få försvinna lite nu. nu har jul och nyår vart, så då vill jag ha vår, och sen sommar. 2011 sommar kommer bli galant så som det ser ut nu!


bild från google, minos, grekland. på ett liknande place är vi kanske på i sommar!



Kommentarer
Carro

Haha, vi fick i alla fall en vit jul ;)

Hur är det med dig idag?

2011-01-05 @ 22:39:41
URL: http://carroann.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0