japp jap japp

tog mig i kragen och gick upp ur sängen. japp! trots mina 5 timmars sömn så gjorde jag det. såå bra!
lite trött är man dock, men vad gör det. det är onsdag, vi får reda på vårat andra projekt i fadderföretag och jag har retoriktal. Man kan väl knappast få en bättre start i skolan efter att ha varit sjuk... jo, man kan nog det. men är lite smått exalterad över över fadderföretaget. japp. det är jag. japp japp japp.

nu är det dags för "adden". Bo tycker han är ganska fräsig när han säger det. "adden" istället för adimistration. ganska cool. I think so, i know that.

nehe, vad säger ni. Nu är klockan 11, och vi ska sluta lekis, några av oss ska stanna och leka med varandra. dom andra de ska gå, så vi säger hej hej då. skala banan... (8) denna sjöng man på lekis. jag var dock kvar till kvart över 3 och hade "lekis" eller ah, när man lekte med de andra barnen. gulligt va?

onödigt inlägg. mums. snart mat. mumma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0