lasagne är väl allt bra gott, huh?

mat är något som...är typ magens bästa vän, eller nått...

haha, ne men jag älskar mat, iallafall god mat. åt nyss, eller ja, för en timme sen, och jag är hungrig igen. eller inte direkt hungrig, men sugen på mat. sa till pappa, när vi satt och åt, att jag ville ha den lilla tårtbiten av lasagne som är kvar sen igår. sa att jag skulle äta den klockan 8, och det är klockan om exakt 24 minuter!

åh, älskar lasagne, det är nog mina favorätt, om någon ville veta. inte för jag tror att någon direkt skriver ner det, men iallafall. kanske är det någon som bara får för sig att laga en middag till mig, eller något sådant.

nu är det bara 23 minuter kvar tills maten ska värmas, och rivas massa paaarmosaaaanoooooooooost, mööms sa magen, mööms sa munnen, hela jag säger mmmmmmm, yammi! ska göra mig lite fin inför min date med lasagne biten! hehe. bara 22 minuter kvar. dags att sluta. MÖÖMS


ni som har följt min blogg sedan the beginning så att säga känner nog igen denna bild. var faktiskt en av de första bilderna jag la upp här på min gulliga blogg. hehe. kanske skrev ett liknande inlägg, men vad gör det? det är nog ändå ingen som har minne om denna lasagne bit. + att ingen männska har uppmuntrat mig med lasagnemiddagen än. så en liten påminelse sådär. hehe. skulle bara säga det. CIAO!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0