Topmodel o anorexia. Även träning. Like a red line!

Blev inte något bloggande igår har jag för mig. Men två idag, ( med det här) är ju toppen!! Igår var det start för rop model. Mitt favvo program. Har kollat på det sedan det började. Så kul! Gud vilka smala tjejer det var med denna säsong. En var 188 lång och man kunde nå runt med fingrarna runt hennes midja! Sjukt, men hon var cool. Hon är nog en sådan tjej som kommer gå långt , fast hon är grymt ful. Asso ah, ni som såg det vet hur hon såg ut, läskig!! Men jag tycker set är lite coolt ändå. Jag sim själv är sådär smal. Tänk om jag bara varit 5 cm längre. Då hade jag kunnat vara nästa tio model. Grejejn är den Att jag mest av allt skulle vilja gå upp 10 kilo, för då sjulle inte jag vara underviktic. Men jag kan inte gå upp! Äter , i så men jag kan inte det. När jag gick i 8an var ja även hos bup jag var hos läkare och diet saker. Fick äta bär de kollade på, dricka energi drycker som var mättande och kolla i böcker och peka på hur mycket jag äter. Gjorde tester och läkare trodde att jag hade anorexia. Jag hade inte det, men sen dess har det ämnet intresserat mig. Folk som är starka och inte ger upp. För när man väl har blivit anorektiker är det svårt att komma ut från det. En kamp mellan liv och död Skrev därför en uppsats förra året i naturlubskap B om anorexia som jag fick starkt VG på, kanske för att jag har några slags kunskaper om det. Idag har jag tränat, sprang ca en mil och hade trycka efter det. Duktigt va? Har en till sak att skriva om, men skriver ett nytt inlägg så detta inte blir för långt. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0