Länge sen, jodåsåatt

Hej! Var ett tag sedan jag skrev här, men jag har haft annat att göra, fast Ne. Har bara inte orkat med bloggen. Borlänge var det ja. Pl. Vad säger man om det? Det räcker nog med att säga att det var det bästa jag gjort i mitt liv. Ångrar inte en mickrosekund av att stå u kö bland illaluktade människor, sova i ett varmt tält så man dog, gå på bajamaja, och bada i hundbad. Allt var så värt det, speciellt att bli sjuk efter. Det har snart gått två veckor sen jag kom hem, och jag är fortfarande krasslig. En dag, när jag känner mer ork, ska jag skriva ett fett inlägg om pl, med bilder och hela faderullan! Nu är jag ute i solen som inte har visats på humlen sen de heta dagarna i Borlänge. Skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0