att slå rekord

hejhej, jag heter johanna, vad heter ni?

kom nyss hem från frejsson. skräckfilm är skoj, ifall de är läskiga. grejen är den, att jag inte är rädd för att se på skräckis, jag skrattar mest åt det, liksom wtf?

kan dock erkänna att när jag gick i 7an, såg jag och min vän alice "the grudge" på min laptop. alice åkte hem när filmen var slut, och jag gick och la mig, utan att slå ner locket på datorn. mitt i natten vaknar jag av att jag hör det där "the grudge" ljudet. och helt plöstligt kommer bilden upp på den kritvita människan som ska föreställa grudgen. förmodligen blev det väll något virus i datan, efter att vi inte hade något liv och sökte på bilder genom google på grudge-flickan.

igår var vi även på stan, jag och freja. hon skulle leta efter en midsommarklänning, men kommer hem med lite annat, som det brukar bli. jag som däremot INTE skulle köpa något alls, kommer hem med tre tröjor, en hatt och ett par solglajor. i måndags när jag var på stan med amanda förvånades jag av att jag hade så mycket pengar på mitt kort. Igår blev jag besviken när alla pengar var slut. 11.13 kr visade utdraget. det slåt dock förra årets pengarsumma på mitt kort med 2 kronor. japp, förra sommaren levde jag på 9 kronor i en månad. hur överlevde jag, kan frågan bli. jag har ingen aning.

nu ska jag göra mig iordning för att åka ner till stan för att möta upp amanda och anna, efter att ha ätit smaskig spicy. vi ska planera p&l för på måndag åker vi. nu på måndag. är det inte sinnes? jo, det är det.



foto från i början av somnmaren, ej redigerad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0