random

jag är ju verkligen bra på att hålla saker, fast ne.
det gäller allt, faktiskt. jag håller inget. tyvärr.
"johanna, städa rummat nu" - "ja, jag ska" blir det av? nej.
"imorgon ska jag börja göra ett test som kommer fortsätta i X antal dagar" - gjorde jag det? nej.

jag har funderat på "testet" och jag ska bara skriva om några ämnen, bland annat om alla mina olika räddslor, som var en av kategorierna på "testet". Sen får jag se vad nästa ämne blir, och när det blir skrivet.

har man ingenting att göra på ett lov, så vill man ju gärna ändra på den saken och göra något. jag är en av de. jag tog nyss kort på mina nya plagg och saker som inhandlades igår och för någon dag sedan när jag var på lager 157.

efter detta inlägg har jag planer på att ta på mig kläder och gå ut i skogen, ta en promenix och ta kort på naturen. var länge sen jag tog seriösa kort, vilket jag ångrar eftersom jag älskar att fotografera. min faster marita la för några dagar sen upp en länk på min logg på facebook om en fotografitävling som hon vill att jag ska vara med i. det vore faktiskt ganska kul att skicka in en bild och se hur långt man skulle kunna komma med en bild, ett fotografi som är min hobby.







några av bilderna jag tog förra sommaren


lager 157


lager 157
+ ett likadant i vitt


lager 157


monki


clas ohlsson & hm
inhandlades endast inför peace and love


something like that, kommer jag se ut i sommar.
baslinne o oversize istoppade i shorts med en väska + hatt, som jag fotfarande letar efter.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0