älskar snö <3

det var ju skönt att kunna använda skinjackan 2 dagar iallafall, innan det blev vinter på nytt. Det kanske inte ens är en bra sak. nu blir man bara depp av att snön är tillbaka. jag som hade vant mig med att gå 3 minuter innan bussen kommer, nu får man gå 20 minuter innan, ingen. åh vad jag älskar snö!

jag tror att inom en snar framtid, sisådär inom 5 år, så kommer jag inte fylla på sommaren längre. då kommer jag att fylla på vintern. alla kommer fylla på vintern. tur för de som redan gör det, så att det inte blir någon big suprise för de.  ingen bif deal liksom. åh vad roligt att inte kunna gå i shorts, men det bästa av allt är väl att aldrig mer få se solen. hejdå. ha det bäst på alla andra ställen runt om i världen. men sverige kan du gärna få glömma, för vi älskar vinter och vi älskar snö.

nu ska jag väl ta att ta på mig dubbla långkalsonger, tjockjacka och kängor så man överlever vandringen till bussen om en timma då det väntar matte prov. wish me luck, for the both things. bussen och provet.

ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0