amazing

hejhej

åt nyss en fantastisk god måltid från skolans matsal. det var den ljuvligaste potatismos-köttfärsås rätten jagä tit i hela mitt liv. ska gå dit efter skolan och fråga om receptet. ska laga den hela veckan. får inte nog av den!

idag är det en skön dag, slutar tidigt. mummmaaa! blir dock hem att plugga sen, psykologi står det på mitt schema idag. även lite retorik plugg, då det är tal imorgon. men det kommer nog gå finfint, eller iallafall OK!

amanda o jag har även gjort en gudomligt vacker framsida till vårat projekt. jag är så glad så! en röd krashad bil, en nyckel och ett guld-kort är några av de symboler som finns med på projektframsidan.

snart är det matte, mitt favoritämne. älskar matte. älskar matte lika mycket som jag älskade maten i skolan idag. love it. förstår inte hur jag ska överleva mitt sista år på gymnasiet utan matte C. attans, skulle ha valt det som ett inviduellt val. ångrar mig. kära matte, vi ses aldrig mer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0