Bio

Åh no! Jag missade Top model igår! Åh yes! ska snart ner på stan med bild/musik gruppen och kolla på "bio" Vi har varit i smågrupper då jag har varit med Linnea, Linda och Ellen. Bidraget av filmen skickades in, och en kille vid namn Adam på våran skola vann hela tävlingen, (grattis till han) så idag ska vi till RIO och kolla på bidragen på stor duk! Börjar alltså inte skolan förrän vid lunch. Typ skönt? Har med andra ord bara en lektion idag, och vad kan bli bättre? Jo, att jag får sovmorgon på torsdag för att vi får längre musik/bild idag! Livet är ju för bra  Nu ska jag göra nig i ordning för att åka till stan om en kvart. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0