"herre min hatt"

hej ni fina!

sitter i sængen hemma hos mari, och har precis gjort mig iordning før sængen. Skrev fel i det førra inlægget. skrev att vi skulle till saras norsk, men så var det icke. vi drog till emmas norsk! hehe, stort fel dær, A bigwrong, et mye stort problem.

vi kollade skræckfilm, "the hichhiker" och "terretroy" eller nått sånt. den førsta handlade om en man som liftade, och den andra om en stor krokodil. jag och frida satt fastklistrade på varandra under hela kvællen och jag sara och emma kunde inte hålla mun. herre min hatt!

herre min hatt betyder "herre gud" vilket jag tycker låter lite skoj. mye kult!

iallafall. læsk eller brus som de sæger på norsk, godis o chips i alla olika storlekar och smaker fanns på bordet. det dukat med ett glatt humør. och vad kan bli bættre æn det? ingenting tror jag!

nu pratar jag med några svenskar på facebook. och jag ska snart sova!

imorgon blir det somsagt fotbolls match!

go sverige, gogogo!

saknar dig vænnen min, min fina væn!


Kommentarer
Mamsen

Hoppas matchen gick bra!!!!!

Pusspuss

2011-03-31 @ 13:07:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0