Min dag, en hjälte

Hejhej. Jag vet att jag har vart sämst på att blogga, men har bara inte orkat helt enkelt. Igår va jag på UF mässa och träffade birden, Rasmus och Nadine. Super kul! Så blev att prata lite med de. Sen när jag kom hem var det snart dags att åka till stan för att träna på gympozz. Kul att vi bara var 5 st där ... Haha Hittade även ett passerkort till vår skola. När jag kom hem mailade jag honom och sa att jag kan lämna in det när jag kommer hem från Norge, så att han inte behöver köpa ett nytt. Han blev glad och sa att han skulle ha köpt nytt på måndag, men att han nu inte behövt det. Det var klart dagens insatts! Sen blev det att åka till min morbror o mysa. Lekte med lilla wilmer! Så sööööt Idag ska jag träffa Elin o fika måste även gå på stan o fynda lite saker innan Norge. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0