Snart sitter jag på en buss

Skulle någon fråga mig om jag var nervös, och och jag svarade nej, så skulle jag ljuga. Har precis duschat. Ny dusch upptäckte jag att vi hade. Nu gick pappa med upp, dags för drulle. Brukar aldrig vilja äta frukost, tycker det är svårt att äta på morgonen. Men idag, längtar till frukosten. Så, snart, sitter jag på en buss. Om en timme för att vars exakt. Om en halvtimma åker jag. Då åker jag mot skolan, där vi ska samlas. Tänk att inte gå till SIN skola imorgon. Jag ska till en norsk skola, tänka sig. Nu måste jag föna håret, eller Ne, vill inte väcka min sovande bror, min söta Mathias. Tänk att han har en sådan snäll syster. Tjaa, ibland iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0