En dag som denna borde vara perfekt

En dag som denna borde man vara glad, en dag som denna när det är strålande sol, och det är fredag, så borde det inte få finnas bekymmer. Denna dag skulle kunnat vart perfekt, om det inte vore för matten. Sitter och väntar på bussen, bussen som ska ta mig till min dom. "man förtjänar det som resultatet visar" - Ne, står det ett icke godkänt på mitt prov, så stämmer uttrycket inte. Jag förtjänar inte ett icke godkänt, visar det inte ett godkänt resultat vet jag inte vad jag gör. Jag har gett upp kropp o själ de sista dagarna för att verkligen ta tag i matten, mer än så går det inte att göra, känner jag. Kom igen nu, provpappret, va lite hygglig en vacker dag som denna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0