fantastico

tjobre!

tänkte vara lite snäll och lägga in ett litet inlägg. har ju inte gjort det på ett tag.
-så skönt, tänker kanske ni
- jo, ganska, tänker jag

så gjorde jag inte det ;pp;PpPPPpP

nee, men norskarna är ju här, och då blir det att anpassa sig ganska mycket efter de och så. snart ska vi iväg till stan för att köpa godis på "godis land" och sen är det dags att besöka våra fadderföretag, länsförsäkringar är ju så vårat, som jag nämt ett antal gånger.

ikväll kommer tjejer hem till mig frå klassen med sina norskar, så blir uppåt 15 tjejer hos mig ikväll. super mysigt!

nu ringde precis silje till amanda, så ska mot bussen nu!

vi hörs, klös, brös, gröt. nästan ett rim, fast inga ord. fantastico


maria och jag i norge när vi skulle på fest



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0