plugg är alltid kul

pluggar för fullt!
känner mig mer än duktig!
imorgon är det renässansprov och jag ska göra så att mina classmates tappar hakan. jag ska vara såå på hugget!

snart kommer emma och hämtar mig och sen bär vi av och kollar på när vårt divition 3 lag har match. Vi andra som inte skulle spela skulle kolla på matchen istället för att ha träning, vilket jag tycker är en dum plan. föredrar att spela fotboll än att kolla.

nu ska jag ta något nyttigt att äta, efter att ha käkat glass med amanda på stan och fikat med ing-marie och mina andra vänner på vårat fadderföretag. sen får jag se om jag hinner ta en blick tillbaka i tiden, till renässansen, till pluggpappret.




bjuder på två bildisar på lilla mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0