till salu

oj vad duktig jag har vart på att blogga, verkligen.

en av de roligaste helgerna hade jag denna helg.

i lördags hade jag partaj en mi casa. johannes och linus kom redan vid 4. jag hade precis kommit ut från duschen och städat huset när de messade mig att de var vid pizzerian. så osminkad o blöt i håret vandrade jag upp och mötte mina kompanjoner. De köpte kebab och sen satt vi o tog det lugnt, fixade med musik, och jag gjorde mig i ordning. sen spelade vi "pingis pongis" haha.

vid 8-9 började det rulla in folk. dans, prat och...spya.

vid 4 drog de sista och då somnade jag, robin, anton, alex, johannes och linus på en gång!

söndagen var en katastrof. hade aldrig trott att det skulle bli så mycket städning som det blev. skura golf, torka spyor och damsuga var lite av det som behövdes göras. Jag trodde att jag och mina vänner hade gjort ett galant jobb, och att det var klart - men så var det inte.

pappa kommer hem och skurar golv och damsuger ännu en gång. 7 timmar tog städningen samanlagt.

senare blev det att åka till morbror med mammas släkt och fira mors dag, men det enda jag ville vara att sova. att sova 4 timmar på en helg är inget att rekomendera.

nu funderar jag på att plugga lite företagsekonomi som vi har prov i imorgon. jippi, mitt favorit ämne. fast...

sen blir det att tagga till match. yeppyepp






lite bilder och sådär.

någon hade roligt med att sätta en "till salu" skylt på tomten.
det tyckte min mamma var jätte kul. skulle bara säga det.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0