En apelsin

God kväll, trogna läsare.

Strax efter 6, klev jag in i ett annat hem, mitt andra hem, som jag alltid för varje söndag strax efter 6. Jag hade landat hos pappa. Daddys place.

Skar upp lite apelsin som satte sig fint i min mage. Jag kollade himym och 2 & 0,5 man.

Kom precis ut från duschen, så nu ska jag snart sova. Skola, Bilskola och jobb väntar imorgon. Tufft. But, i am à superwoman. I can do everything.

Kind of. Kanske. Who knows.

Orkar nästan inte med mig själv nr jag skriver så suddiga, flummiga, you-name-it, meningar.

Hopp i säng nu. Check. Nästan. Kom på att jag måste vänta på att håret blir torrt. Det är nästan nu man har ett FML moment.

Blir att plugga teori. nu kommer det. FML



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0