film, musikal och annat

var nog den sämsta filmen jag sett. skulle bara säga det. ni, om ni sett den, kanske tycker den är bra. Men det var verkligen inte min typ av film.
mat har jag och min bror nu ätit. Blev en riktig succe lunch med korv och pasta. svårt att laga osv.
nu ska jag hoppa in i duschen, sen kommer robin hit ikväll! mamma är i stockholm på någon musikal med 7 vänner, roligt! klantig som hon var glömde hon sin tåg biljett. Hoppas det löste sig ändå...
vill även säga STORT GRATTIS till världens bästa morfar som idag fyller år! var och firade honom igår med släkten. Riktigt mysigt var det. hoppas din dag har varit helt otroligt bra, morfar. Jag älskar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0