Godmorgon

Hej!
Läget?
Så bra!

Jag är i mitt rum och gör mig i ordning för ännu en skoldag. Ska ha muntligt föredrag i svenska nationella på 5 min. Är lite halvnervös, men det ska nog gå bra!

Bussen kommer om 20 min, så nu ska jag äta en snabb frukost. Efter skolan ska jag jobba för första gången denna vecka. Har haft så otroligt mycket att göra, så har inte hunnit. Men idag sia det skickas offerter så det ryker om det!

Förövrigt är det riktigt tråkigt väder ute. Det blåser storm, så lär ju blåsa ner i marken eller upp i luften. snö, vart är du? Jag förväntar mig att det är snö imorgon, första december. Svik mig inte nu, vädret.

Fick till och med en liten bild på klädseln för idag. Det var ett tag sen. Dock tror jag inte direkt att någon bryr sig, menmen.

Grön tröja med en guldig dragkedja på baksidan
Svarta byxor med en guldig dragkedja på baksidan
Kör alltså på dragkedjor idag. Fränt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0