Städa

Love att städa. Var ironisk
Love till att jag har köpt biljett till avicii i mars. Var inte ironisk

Ikväll ska vi fira min morfar som fyller imorgon. Grattis i förskott världens bästa morfar <3

Efter firandet ska jag träffa min lilla plutt Amanda, som är saaaaknad. Haha, kul att precis kapten röds låt "saknade vänner" spelades från min spotifylista precis när jag skrev detta. Deja vu...

Har även sett "i rymden finns det inga känslor". En mycket fin film.

Nu ska jag städa klart, sen blir set ännu mer körkortsplugg! Tredje gången gillt som man brukar säga.

Sörjer även för att jag missar Veronica ikväll. Tror mitt hjärta blöder faktiskt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0