Vila i frid

Jag kände dig inte väl. Men vi sågs några gånger i somras. Det spreds glädje omkring dig och du var alltid glad.

Nu, i efterhand, när man hör alla fina saker om dig, ångrar jag att jag inte tog mer tid att lära känna dig. Du var en fantastik person.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är tom, Tom på ord.

Jag önskar att du visste hur omtyckt du var och är. Hur många människor som idag tänker på dig och saknar dig, finaste Kelly.

Livet är fruktansvärt orättvist ibland.

Alla tankar går till dig, himlens vackra ängel. Vila i största frid, fina du.



Kommentarer
Sofia - Vinn valfritt plagg!

fin tjej!

Allt bra idag? :)

2011-11-17 @ 13:30:26
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0