Hacker

Kvällen blev sådär. Gårdagen alltså.
Åkte hem till Viktor där vi var 10 pers, sen drog de flesta ut. Satte oss på royal, Jag loggar in på fb, och någon har hackat min konto. Flera konstiga meddelanden har människan skrivit till mina vänner. Fattar ingenting. Greps i panik, ringde en kompis och han fick nya lösen åt mig.

Det sägs att det har hackat bloggar och på det sättet kommit in på andra konton. Men som tur var hade inget hänt på bloggen.

Nu hoppas jag att idioten inte ger sig på mig igen. Så surt, varför liksom?!

Nu ska jag äta frukost, duscha, städa mitt rum och plugga teori.

Lov är det också, fy satan vad härligt!
Blir dock att vara på bilskolan hela veckan, men det är det värt. Så att det förbaskade körkortet blir klart snart!

Ha en bra dag!

Puss


Bilder på hur lilla jag såg ut igår.
Svart klänning
Brunt läppstift
Mööms - Maria montazami (?!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0