Ibland så

Pluggar teori.
Känner mig inte så värst seg efter gårdagen, så det är ganska så skönt!
Det var kul !
Olivia, jakob och tg kom till mig innan. Var mycket trevligt.
Sen sprang vi till bussen, och sedan väntade det fest på stan i KFUM lokal.
Var helt ok där. Fanns blandat folk, både roligt och... Mindre uppskattat folk.
Bussen gick 2, och jag behövde inte sitta själv. Var klassträff! Nelli, Martin och Anton satt på bussen. Klasskamrater från mesta, klass 1-3. Roligt!
Kom hem vid halv 3, gick ut igen och kom hem vid 6.
Vaknade 9 i morse, var pigg och började plugga teori.
Det närmar sig...

Kent är dagens musik. S-o-f-t-!

Nu ska jag fortsätta med teorin. Hajdo

Haha, en del frågor är väl liksom... Jätte självklara?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0