ovanlig lördag

Tråk. Skulle gått ut. Blev visst ändrade planer. Med bara ett päron och två mackor på hela dagen mår man ej bra. Skulle äta mat som mamma lagat efter att jag kommit hem från robin. Får inte i mig något, magknip. 

Ställer mig i duschen, men kan knappt stå, sätter mig ner och blir kvar där ett bra tag. Skriver till Maria att krogen får vänta till nästa vecka för min del. Surt...

Fick då stanna hemma och fixa med min nya mobil. Min bebis. Den vita iphone 4 som kom igår, funkar nu. Efter timmar vid datorn och iTunes funkar den äntligen! 

Jobbigt bara att fixa med alla nummer osv, så skicka sms med namn! 

Funderar på att lägga mig ner och sova. Vila. Drömma. Sova. 

Blir nog så. Första veckan/helgen utan fest. Känns konstigt men otroligt skönt! Blev en vit vecka trots allt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0