känner

plingplong flagstång!

Sitter i skolan med maria. Vi har precis registrerat oss på uf's hemsida. Vi har äntligen en idé. Snarare två, faktiskt, vilket jag tror, med säkerhet, kommer bli en stor säljare. Eller, tjaa, det får vi se med tiden.

Nu tror jag att vi snart har lektion, så borde banne mig stänga av datan.

Efter skolan kommer jag knalla ner till stan, för att plugga körkortsteori innan den lärarledda lektionen är vid 17.00. Känner mig ganska duktig faktiskt. klapp på axeln till mig. tack tack.


känner att jag alltid lägger in samma bilder på bloggen.
känner att jag bör gå ut och fotografera.
känner att jag skriver "känner" lite väl ofta.
känner att jag avslutar det här nu.
känner att jag säger hejdå.
känner.
vänner.
känner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0