resten av mitt liv

chaaa!

vad är det för väder allt folk snackar om?
fattar ingenting.
det är ju bara en svart/mörk himmel, as always?

Ska snart lägga mig.
sova ut.

sovmorgon imorgon, så ska banne mig lägga mig tidigt och sova så länge så att jag skulle kunna vara vaken resten av mitt liv. eller inte riktigt. men nästan.

Sista dagen i skolan imorgon,
hur skönt?
Älskar mitt schema!

kollade snabbt nu på 6an, och ser en gubbe/kille/man/herre som såg precis ut som min lärare magnus, som för tillfället är pappaledig. visste inte att mange hade en karriär inom film... höhö, skojaa xD :PPP

övertrött?
nja, såhär är jag alltid.
bara att vänja er, eller typ, dra.

nu ska jag dra.
tjarrååå


en bild jag tog vid sommarstugan i sommras, när min kompanjon amandapanda hängde på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0