s-s-s-s-s-städning

Städa. Städa gör jag nu. Eller ne, inte precis just nu. damn.

Har lovat att jag skulle städa mitt rum sen i fredags. det blev inte av, liksom alla andra dagar fram till idag. och nu börjar jag. 12 på natten. bästa tiden. eller?

älskar mig själv för att jag är så bra på att lova saker. hålla vad jag lovar. hade min mamma läst detta, som hon garanterat kommer göra, skulle hon säkert nicka på huvudet och hålla med och säga "vad var det jag sa" eller något liknande.

nu ska rummet bli fint som aldrig förr.


snygg-t. no-t



Kommentarer
Virre

blir varm i kroppen när jag ser dig sådär :$

2011-09-06 @ 00:10:42
Mamsen

DU känner mig! Älskar dig min finfina tjej!! Puss

2011-09-06 @ 12:46:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0