student 2012

här om dagen, på klassrådet i skolan, pratade vi bland annat om studieresa och städning men även om studenten och studentflak! vi tittade på videos på studentevents hemsida och det var nästan så man blev tårögd. så vackert, så kul! alla studenter som är så glada. Och nästa år är det min tur. då är det jag som är den där glada studenten!

för någon vecka sedan fick vi våra beställningar av studentmössa på mailen. Har nu suttit och gjort ett litet kollage i det dyra paintdokumentet som är riktgt svårt att använda. (hoppas ni förstod min ironi)

aaah, så lycklig. är ju trots allt bara sisådär 270 dagar kvar!


kvaliten blir ju som den blir...
men detta är iallafall hur MIN studentmössa kommer att se ut. MIN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0