såeree

Hemma efter ett fotbollsträningspass. Herregud vad min kondis har försämrats. jag fattar verkligen inte!
Jag springer sisådär 50 meter och känner att allt jag vill är att lägga mig ner och dö. Ungefär så. galet!!

Har även försökt att anmäla mig till högskoleprovet som äger rum den 29 oktober. Sista anmälnings dagen idag, och det funkar inte?! Pappa skulle betala, det står att det är klart, jag får ett mail oim att vi inte betalat osvosv. Fattar ingenting. daddy sa att det kan ta upp till 2-3 dagar att betalningen blir klar, men jag tycker att det borde stå att det är klart? hatar teknik...

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag plugga litegranna antar jag. Sen blir det att sova ut. Att vara ledig på fredagar kan vara det skönaste!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0