påsklov

DÅ var sitt livs sista påsklov slut. Sicken konstig känsla. Jag menar, inget mer påsklov, någonsin!
Mitt påsklov har bestått av studentkryssning, vänner, familj, påskfirande, slappande och pluggande. Ett normalt lov helt enkelt. Kryssningen hade jag dock större förväntningar på. Lite synd att den inte uppfyllde de krav och förväntningar jag hade. Tog lång tid att hitta rätt buss man skulle åka med. Krångligt att hitta till sin hytt. Dumma vakter som tog min dricka, TVÅ GÅNGER! Båten guppade jättemycket. Äckliga ungdomar som erbjöd knark, trångt dansgolv, äcklig mat. jaaa, ni förstår. Sen var alla så otroligt fula, faktiskt. Illa lukade de också. Sen  tycker jag att folk borde respektera om man säger att man INTE vill dansa, så slutar man fråga, men nej. Sen var det någon idiot som lyfte upp mig och höll mig på hans axlar?! jooodåååå. släpp ner mig, typ.
dock var dagen efter-festen roligare, då man var lite halseg, lyssnade på kariokegrejs från passagernarna, gratis drinkbiljetter och dans.
Var dock riktigt skönt att komma hem. riktigtriktigt skönt.
På torsdagen gjorde jag ingenting, kollade tv och så. och på kvällen kom micke över och sov kvar.
påskmiddag på fredagen hos mormor och morfar. riktigt mysigt! fick påskägg och pengar och myste på helt neklet. senare gick jag ut på krogen. Förfest med christian hemma hos andre. shot på shot på shot, och man blev sådär härligt snurrig. Josefine, som jag var där med, tappade bort sin mobil X antal gånger. haha, lite kul, fast tråkigt, men vi hittade den iallafall. Var även inne på Key, första gången jag var där. Riktigt tråkigt också, faktsikt. Litet, trångt, varmt rum. ne, inget för mig, så gick ut därifrån efter endast 5 minuter. Jag passar bättre in på det riktiga dansgolvet.
Efter krogen drog jag och Josefine hem till andre igen, där han bjöd på köttbullar. var helt otroligt gott! vid 3 stack vi därifrån och några vänner till josefine hämtade oss och vi drog till mcdonalds. vet dock inte varför, för ingen åt något. sedan åkte vi till en av deras lägenhetr och jag somnade. De kastade tofflor och snus på mig. tack för den...sedan åkte jag hem och var hemma vid 5. En riktigt lyckad kväll!
Lördagen bestod av påskfirande först hos min faster med kusiner och släkt i solvik och sedan med mammas vänner i borsökna.
Resten av lovet har bestått av plugg och big brother, typ. Sitter just nu och skriver på min psykologi uppsats som ska vara inne imorgon. Ganska kul faktiskt, då jag skriver om ämnen som rör mig, mobbning och ätströrningar. gillar att skriva om egna erfarenheter. Blir så mycket mer personligt då.
Ska fortsätta med pluggandet nu.
kram på erimage description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0