Ännu en lördag

Hemma efter en mysig tomtefrukost i Indiana med min familj och Chris föräldrar. 
 
Har även skypat med hela släkten på mammas sida, då de var och firade mormor som fyller 65 imorgon. Blev lite tårar i Skypesamtalet. Det är inte det att jag saknar de så mycket, utan att det blir lite extra känsligt vid tillställnigar när hela släkten är där, utom jag... Jag är så stolt över mig själv som har kommit såhär långt, och jag vet att även min familj är det. Har sådan tur att jag har världens finaste vänner och familj som stöttar mig genom allt. Hade aldrig kunnat åka hit om inte ni fanns där på vägen och gjorde allt så mycket lättare :) 
 
Nu ska jag vila ett tag, och sedan kommer ett inlägg om dagen och gårdagen, då jag hade filmkväll med pojkarna. 
 
Tjing, 
 


Kommentarer
Mamma

Fina skrutt!!! Du är saknad av oss alla, men vi vet ju att du har det toppenbra där du är :)
Älskar dig! ❤❤❤

2012-12-08 @ 23:54:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0