Kväll med Parscilla

I lördags åkte jag och Parscilla till mallet. Hon hämtade upp mig vid 5, åkte dit, och herre vad lång bilkö det var påväg dit! När vi väl kom fram var vi bara där i ca 30 minuter. Sjukt ovärt, men var en sådan galen hysterik, så man orkade verklige inte trängas där inne. Jag fick iallafall med mig en halsduk till min värdpappa och en blus till mig som jag skulle ha på julen.
 
Efter det åkte vi och käkade på ett Mc donalds. Var ett jäkligt skabbigt sådant, men ingen av oss hade ätit något under dagen, så vi struntade i hur det såg ut och åt oss mätta och belåtna ändå! 
 
Vi åkte även till flera olika walgreens, för att jag skulle skriva ut bilder till min familj där hemma och fotografiet jag skulle ge till min värdfamilj i julklapp. Tillslut kom vi till ett Walgreens som funkade. Det som var lite surt var bara att det tog 2 timmar, med tanke på att jag hade så sjukt mycket bilder på min mobil, så alla bilder laddade inte, så var tvungen att börja om och radera alla bilder på min mobil utan de fåtal jag skulle skriva ut. Så det tog ett bra tag. Men vi gick runt lite i affären och jag plockade åt mig lite pennor och inslagspapper. Köpte glitterpennor också, för har bestämt mig för att börja scripbooka. Så om jag har grejer, kommer jag förmodligen bli mer motiverad. Så nu gäller det bara att jag hittar en stor och bra bok att börja arbeta i! 
 
Vid 11 på kvällen var vi äntligen klara med allt, och hon skjutsade hem mig. 
 
Fotografiet jag skulle skriva ut
 
Bilkön på vägarna på väg till mallet
 

Äntligen var min beställning klar!
 
Resultatet
 
 


Kommentarer
Marita

Fotot blev verkligen jättefint, snyggt med svartvitt!! Du är en väldigt duktig fotograf!

2012-12-27 @ 21:35:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0