New York Times Square

Har börjat blivit så sjukt exalterad inför nyårasfton. Jag ryser bara jag tänker på det. Får gåshud. Om en vecka kommer jag befinna mig i New York och om 9 dagar kommer jag stå på Times Square, och räkna ner med flera tusen andra och skrika "HAPPY NEW YEAR!". Hur jäkla fantastiskt är inte det? 
 
Många har sagt "Det är ingen idé att du åker dit, du kommer ändå inte se något." "Det där är något som man bara vill se på TV och inte uppleva i verkligheten." "Det är för mycket folk. Inte värt att åka dit." STRUNTPRAT! Det här kommer bli ett minne för livet. När jag väl är i USA ska jag förtusan fira nyår i staden som aldrig sover! 
 
Åh, vill bara åka dit nu! Så himlans fantastiskt! Och om nårga dagar är det jul. Det ska bli så roligt att fira jul med min underbara värdfamilj och deras släkt och familj. Det är så stort här, så man blir nästan avundsjuk att det inte är så i Sverige. Det är så fantastiskt att de verkligen förbereder sig så mycket med allt. Julpynt, dekorationer, julgranar... Hela staden är verkligen som ett stort julpynt! 
 
Åh vad jag tycker om det här. Jag måste verkligen ha världens bästa liv. 


 


Kommentarer
Mamma

Som sagt, minne för livet!! ❤❤❤

2012-12-23 @ 10:34:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0