Söndags

Har inte bloggat på ett tag nu. Känns ganska tråkigt att skriva typ samma sak varje dag, då det inte händer spännande och nya saker hela tiden, trots att man befinner sig i ett så otroligt spännande land! 
 
I söndags så var jag ledig, som alla helger. Familjen åkte till kyrkan på morgonen och jag gick ner och gjorde frukost och skypade sedan med pappa. Var roligt, då jag inte pratat med honom på ett tag. Fick även prata lite med brodern min, men han snackade ju då inte mycket, som vanligt. Jag tror knappt ens att han märker av att jag inte bor hemma längre... Haha. Skypade sedan lite med mamma. Mys!
 
När familjen kom hem var det dags för julpynt av gran. Höll på i ca en timma, och tog lite kort och så. Granen blev jättefin! Denna familj är såhär "lagom" som vi svenskar är väldigt bra på. Det är varken för mycket eller för lite, utan sådär helt perfekt. 
 
Ska be Carey skicka bilderna vi tog från tomtefrukosten och bilderna från julpyntningen! 
 
Granen
 
Granen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0