Sumering

Med tanke på att min uppdatering har varit bland den sämsta i historien, tänkte jag göra X antal inlägg nu med bilder under förra veckan och ännu längre sedan. 
 
Jag var ju då med Michelle på Ikea, vilket jag redan har berättat om, men tänkte även lägga upp en bild på vad jag nu inskaffat nytt till mitt rum. Trots att det bara är småsaker, känns nu mitt rum mer "mitt". 
 
Bara vitt. Undra vem jag kan ha ärvt det av, hm, mamma kanske... ;)
 
Med tanke på att det även börjar bli vinter i detta land, trots att vi är utan snö är det sjukt kallt en del dagar, så jag köpte en jacka. Likadan som Michelle. Men tusan vad skön och varm den är! 
 
 
 
 
 
När jag och Michelle ändå var i Chicago, kollade på julmarknaderna och grejer som jag redan lagt upp bilder på, passade jag på att inskaffa mig en halsduk, en klänning och ett par skor
 
 
 
 
 
 
Jag och Michelle åkte även till ett mall mitt i veckan och köpte lite julklappar. Köpte lego till pojkarna och grejer till familjen hemma. 
 
Jag hade även ett "secret card" from VS att anväda, så köpte två läppglans, och då fick man även en nessesär och ett läppglans på köpet. Tack! 
 
Det vita och det i mitten köpte jag + det andra på köpet. 
Mintglosset smakar verkligen mint. Sjukt mums!
 
 
 
I veckan har jag och barnen myst ganska rejält. Med tanke på att det har varit sista veckan innan jul har de varit så söta. Vi har  julpysslat lite, lekt TMNT-lekar (och för er som inte har blivit lika mycket expert på var det betyder, så är det Teenage mutant ninja turtles ;), lekt "vanlig" svarta njinja och lekt med lego, såklart. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I fredags gick jag till biblioteket som vanligt med Nate. Vi lånade lite böcker och han fick även sitta vid Ipaden på biblioteket ett tag. 
 
 
När vi kom hem läste vi klart alla tusentals böcker som vi alltid lånar, bland annat denna, vilket INTE är en star wars bok, ninjago eller ninja turltes. Blev lite chockad att han ville låna den boken!
 
Super Why, som de även kollar på som show på kvällarna
 
Har även myst med mitt lilla hjärta
 
 
 
 
 
Det har varit fint väder nästan hela veckan, men ruggigt kallt!
 
 
Michelle sov över hos mig en natt, och vi hade superskoj, som vanligt! Låter bilderna tala för sig själv ;)
 
 
 
 
 
Jag har även fått paket hemifrån, som jag inte öppnade förrän på julafton. Sjukt vad glad jag blev. Igår fick jag även ett brev från min faster och hennes man. Jättefint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0