YOLO

När man umgås med Michelle, kan man garantera 100% skratt, kul, knashet, flum och chatroulettemys. Det är verkligen sjukt hur jag kan ha hittat en sådan person som är som mig här borta, på så kort tid!
 
Michelle kom iallafall över vid ca 8pm igår. Vi satt på mitt rum och chattade med folk och försökte hitta folk att umgås med. Vi gav sedan upp ett tag och gick ner och gjorde lite pasta med pastasås. Låter sjukt lätt, men herre vad svårt det är att laga mat! Eller så är det jag som är hemkst dålig... Haha. När vi ätit gick vi upp på mitt rum igen och snackade lite med en kille som vi hade pratat lite med, som bor ca 40 minuter här ifrån, men aldrig tänkt tanken på att träffa honom. Så vi skypade med honom ett tag, och sedan vid 1am bestämde vi oss för att fråga ifall han ville komma över, och ta med sig en vän, och 2 timmar senare ringde han mig och sa att de var här. Och ja, det var de. Två killar på 21 klev in innanför min dörr. Vi satt i köket i typ en timme och vekrligen inte gjorde någontng. Pratade, och det kändes sjukt stelt. Vi började sedan leka med mina barns leksaker, och gick sedan ner i källaren där vi lekte yttligare med leksakerna. 
 
Vi pratade om lite allt möjligt, och AJ  ville lära sig prata lite svenska. Så jag tog en engelsk barnbok och berättade vad det stod från engelska till svenksa. Lite kul. 
 
Mer än så gjorde vi faktiskt inte. Var kanske inte direkt världens roligaste kväll, men kul att vi äntligen pratat och umgåst med amerikanare. De bjöd oss även på deras nyårsfest, men jag åker ju till NYC idag, så det blir svårt! Jag fick iallafall umgås ännu mer med min knasiga vän, som är kul som alltid. Längtar bara till andra andra knasiga äventyr vi kommer ha tillsammans! YOLO
 
And remember, "whats wrong with people!?" ;) 
 











































Jag börjar nästan undra vad vi går på alltså... Haha. Tycker om dig så min fina vän! ♥


Kommentarer
Emma

Åh vad kul det ser ut som ni har ! jag hoppas verkligen att jag går ihop med er lika bra som ni går ihop med varandra, inte långt kvar tills jag kommer till frankfort nu !:)

Svar: Det har vi! Och jag lovar dig att du kommer passa perfekt med oss! vi kommer ha det så kul så, och nu är det verkligen inte lång tid kvar tills du kommer! Så kul! :)
johanna granlund

2012-12-29 @ 11:02:16
URL: http://nattastad.se/memela


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0